Forest
WSZYSTKIE URZĄDZENIA KSEROGRAFICZNE ZAKUPIONE W SKLEPIE POSIADAJĄ GWARANCJĘ - NOWE oraz POLEASINGOWE. DOSTAWA NA TERENIE CZĘSTOCHOWY GRATIS. Tel.: (34) 322 74 41; 660 486 906 || 794 900 078 || 793 900 878 || NIE WYMAGAMY OBOWIĄZKOWYCH PŁATNYCH PRZEGLĄDÓW ABY ZACHOWAĆ GWARANCJĘ URZĄDZENIA!!!
agapo.pl Napisz do nas... Wyślij
wyszukiwanie zaawansowane
» Serwis nie musi być drogi

Kontakt

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Chmura tagów

Serwis nie musi być drogi

Data dodania: 28-04-2015


Popsuła Ci się Państwu drukarka ?
Pojawił się na kserokopiarce jakiś dziwny komunikat?
Komputer przestał z Państwem współpracować?

 

Jeżeli tak to stoicie Państwo przed koniecznością znalezienia dobrego i rzetelnego serwisu.

Na czym polega serwis w PC-NET:

Wycena naprawy. Technik jedzie do Państwa firmy lub Państwo dostarczacie urządzenie do naszej siedziby. Urządzenie jest diagnozowane, na tej podstawie sporządzana jest kalkulacja kosztów naprawy i ocena jej opłacalności.


Wymiana części. Jako, że jesteśmy firmą z wieloletnim stażem wiemy, do jakich urządzeń można zastosować części zamienne, a do których wyłącznie części oryginalne. Wynika to ze specyfiki urządzenia, jedne nie tolerują zamienników i awaria może się powtórzyć bądź spowodować jakieś dodatkowe uszkodzenia.
Pomimo, iż do wszystkich urządzeń dostępne są części kompatybilne, to użycie ich nie zawsze jest uzasadnione.


Konsultacja. Wymiana części i wszelkie naprawy zawsze konsultowane są ze zleceniodawcą.
Nie wykonujemy napraw bez zgody Klienta. Staramy się również sugerować Klientowi kompleksowość wykonanej naprawy np. przy naprawie "pieca" w drukarce często obciążanej zwykle doradzamy wymianę folii, wałka dociskowego oraz łożysk.
Nie wymienienie łożysk spowoduje, że wymiana samego wałka i folii pomoże tylko na chwilę, a urządzenie wróci szybko do serwisu.


Gwarancja. Na każdą naprawę wykonywaną przez naszych serwisantów udzielamy gwarancji.

To tylko kilka istotnych kwestii, gdzie Klient może zostać pominięty w procesie decyzyjnym dotyczącym naprawy powierzonego urządzenia, a za czym idzie nie będzie świadom kosztów.

Chyba właśnie to jest najbardziej nieprofesjonalne podejście do Klienta, kiedy nie informuje się Go o istotnych elementach naprawy, a potem dostarcza się mu urządzenie z fakturą na kwotę nie możliwą dla niego do zaakceptowania …

Profesjonalny i dobry serwis zawsze ma kontakt z klientem, który wie, co się dzieje z jego urządzeniem i na jakim etapie wykonywana jest naprawa.

A co do samych cen to oceń sam czy stać się na tani serwis, który "naprawi" urządzenie po "łepkach", bez gwarancji na częściach niewiadomej, jakości i bez informacji, co dokładnie zostało zrobione - po to tylko żeby wystawić Ci fakturę.

Mam nadzieję, że do tak nieprofesjonalnego serwisu, który tylko wystawia fakturę traficie Państwo tylko RAZ.
A potem porostu zadzwonicie do nas i wszystko to, co Was spotkało będzie tylko złym snem.

A w wolnej chwili zapraszam Państwa na naszą stronę poświęconą serwisowi - 
http://www.naprawadrukarek.pl/

Piotr Mielczarek
www.naprawadrukarek.pl


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl